Fejfájás kezelése egy rövid gyakorlattal vagy a mélyebb okok kezelése kineziológiai módszerekkel

Fejfájás kezelése egy rövid gyakorlattal vagy a mélyebb okok kezelése kineziológiai módszerekkel
2024.01.16.

Ebben a cikkben egy olyan apró módszert hozok, amik bevethetsz, ha fáj a fejed. Aztán azért ránézünk a mélyebb okokra is, illetve a kapcsolódó kineziológiai módszerekre.

Elsőként leírom az imaginációs gyakorlatot, hiszen ezért kattintottál a cikkre, aztán picit mesélek még a fejfájásról.

A javaslatom az, hogy olvasd végig az utasításokat, aztán hunyd le a szemed és úgy csináld végig a feladatot. Nyugodtan időzz egy-egy kérdésnél, ha úgy esik jól.

-             Hol van ez a fejfájás?

-             Menj oda

-             Milyen a formája a fájdalomnak?

-             Milyen a halmazállapota/anyaga (kemény/puha)?

-             Milyen a szaga?

-             Milyen az íze?

-             Nyirkos vagy száraz a tapintása?

-             Van e valami üzenete számodra?

-             Menj oda és hívj más támogató energiákat! Lehet ez manó, tündér. Most képzeld el, ahogy a választott támogató energia segít neked. Kiszippantod / kiporszívózod / madarak elcsipegetik a fájdalmat.

A kineziológiában azt tartjuk, hogy a fejfájások 95%-t a nyakizmok megfeszülése okozza. Lássuk tehát, mitől feszülnek meg a nyakizmaink és, mit tehetünk ez ellen!

nyakcikk

  • Ülő életmód: ha hosszú ideig ülünk, esetleg még helytelenül (előre hajtva) is tartjuk a fejünket, az egyértelműen a nyak megfeszüléséhez vezet.
    A Touch for Health kineziológiai eljárásai segítenek helyreállítani a test egyensúlyát, kiegyensúlyozni a kiegyensúlyozatlan izmokat.
  • Érzelmi stressz és feszültség: Az érzelmi stressz és feszültség hatása az izmok megfeszüléséhez vezethet, különösen a nyak- és válltájékon. Mind az elülső nyakhajlítók, mind a hátsó nyakfeszítők a gyomor meridiánhoz tartoznak, ami klasszikusan az érzelmi stressz tárolásának helye. A kineziológiában számos eljárást használunk az érzelmi stressz oldására, ebben különösen kiemelkedik a Wellness Kineziológia vagy Stress Release. Természetesen az érzelmi stressz kezelésének mindenféle pozitív módja – segítő beszélgetés, masszázs, sport, meditáció, stb., stb. - szóba jöhet, a lényeg, hogy ne akarjuk a szőnyeg alá söpörni.
  • Rögzült Mozgásminták: A helytelen mozgásminták, például a vállak előre döntése, a fej oldalra döntése vagy előre nyújtása hosszú távon terhelhetik a nyakat.
    Az emberi fej súlya néhány kg, ha a fej pontosan a váll fölött helyezkedik el, de amikor a telefonunkat vagy a laptopunk képernyőjét nézzük és előre hajtjuk a fejet, akkor ennek a súlynak a többszörösét kell megtartania a nyakizmoknak. Ennek egyértelmű következménye a nyak megfeszülése.

 

Fontos tehát tudatosítanunk, hogy az esetleges rossz tartásból, érzelmi stresszből fakadó problémák orvosolhatók, de ahhoz, hogy az eredmény tartós maradjon, meg kell néznünk, hogy min kell és min akarunk változtatni.

Addig is, a fejfájás mérséklésére adott gyakorlat segítségedre lesz, használd bátran.

Vissza